Pages

November 13, 2011

Greyson Chance - Waiting Outside The Lines (Menunggu di Luar Talian)


Anda tidak akan menikmati kehidupan anda,
tinggal di dalam kotak
Anda begitu takut mengambil peluang,
bagaimana anda akan sampai ke atas?

Undang dan peraturan,
memaksa anda untuk bermain ia selamat
Buangkan semua teragak-agak,
sudah tiba masanya untuk anda merebut daaay

Daripada duduk di sekitar
dan melihat pada esok
Anda Harus membiarkan kaki anda dari tanah,
masa kini

Saya menunggu, menunggu, hanya menunggu,
Saya menunggu, menunggu di luar talian
Menunggu di luar talian
Menunggu di luar talian

Cuba tidak menyesal
walaupun ia hanya malam ini
Bagaimana anda gonnna berjalan di hadapan
jika anda terus hidup di sebalik

Terperangkap dalam kedudukan yang sama saya,
anda layak lebih banyak lagi
Ada seluruh dunia di sekeliling kita,
hanya menunggu untuk diterokai

Daripada duduk di sekitar
dan melihat pada esok
Anda Harus membiarkan kaki anda dari tanah,
masa kini, hanya membiarkan ia pergi

Dunia akan memaksa anda tersenyum
Saya ke sini untuk membantu anda notis pelangi
Menyebabkan saya tahu,
Apa yang anda adalah di luar sana

Saya menunggu, menunggu, hanya menunggu,
Saya menunggu, menunggu di luar talian
Menunggu di luar talian
Menunggu di luar talian

Saya cuba bersabar (Saya cuba bersabar)
Langkah pertama adalah paling sukar (yang paling sukar)
Saya tahu anda boleh membuat,
meneruskan dan mengambil

Saya Menunggu, menunggu, hanya menunggu saya menunggu
Saya menunggu, menunggu, hanya menunggu
Saya menunggu, menunggu di luar talian
Menunggu di luar talian
Menunggu di luar talian

Anda tidak akan menikmati kehidupan anda
Hidup di dalam kotak
Anda begitu takut mengambil peluang,
Bagaimana anda gonna sampai ke atas?

No comments: